Ukaž všem, co umíš

02.07.2020

Každý začínající podnikatel by měl svému produktu nebo službě věřit. Během podnikání ho totiž čeká tolik vzletů a pádů, že pokud svoji práci nemiluje, je dost možné, že to dříve či později vzdá. V případě, že věří, že to dělá dobře a opravdu tomu tak je, má z poloviny vyhráno. A jestliže přesvědčí i své potenciální zákazníky, může slavit. Jak na to? Ukažte, že jste ve svém oboru profesionál.

Dámy, představte si, že byste byly objednané ke kadeřnici, jejíž účes vypadá hrozně. Jak by to na vás působilo? Nebo pánové, dali byste svého miláčka opravit někomu, kdo má své auto připravené tak možná do šrotu? Asi ne. Pamatujte, že vy jste svojí největší vizitkou.

Snažte se svým zákazníkům také předávat cenné informace. Přesvědčte je, že ve svém oboru nejste náhodou. Piště články na blog, využijte sociální sítě. Snažte se věnovat tématům, která vaše potenciální zákazníky zajímají. Pomozte jim, poučte je a věřte, že to budete zrovna vy, u koho nakonec službu či produkt koupí. A rozhodně nezapomínejte vyzdvihnout, co se vám zrovna povedlo, v čem jste byli úspěšní. Každá z těchto věcí upevní vaše místo na trhu a dřív nebo později se vám tato práce vrátí.

No, řekněte sami, najali byste si copywritera, který na svých stránkách nemá jediný článek? :)